Uw selectie

Samsung I9505 Galaxy S IV LTE Samsung I9505 Galaxy S IV LTE

Kies ander toestel

Samsung I9505 Galaxy S IV LTE Device maintenance Een soft reset uitvoeren

Samsung I9505 Galaxy S IV LTE
Samsung I9505 Galaxy S IV LTE - Device maintenance - Een soft reset uitvoeren - Stap 1
  • Als uw Samsung Galaxy S 4 LTE niet naar behoren lijkt te werken, kunt u dit vaak oplossen door uw apparaat uit en weer in te schakelen, of door een soft reset uit te voeren.
  • Bij een soft reset wordt het besturingssysteem opnieuw opgestart en alle diensten opnieuw geladen.
  • Bij een dergelijke reset blijven al uw persoonlijke gegevens, bestanden en apps op het apparaat ongewijzigd.
  • Kies Volgende voor stapsgewijze instructies.
Samsung I9505 Galaxy S IV LTE - Device maintenance - Een soft reset uitvoeren - Stap 2
  • Om de Samsung Galaxy S 4 LTE opnieuw op te starten, houd de aan/uit-toets aan de zijkant van de Samsung Galaxy S 4 LTE ingedrukt.
Samsung I9505 Galaxy S IV LTE - Device maintenance - Een soft reset uitvoeren - Stap 3
  • De Samsung Galaxy S 4 LTE start automatisch opnieuw op.
Samsung I9505 Galaxy S IV LTE - Device maintenance - Een soft reset uitvoeren - Stap 4
  • De Samsung Galaxy S 4 LTE is opnieuw opgestart.
Samsung I9505 Galaxy S IV LTE - Device maintenance - Een soft reset uitvoeren - Stap 5
  • Als het probleem zich blijft voordoen, probeer dan om het probleem op te lossen met een ‘hard reset’.
  • Bij een harde reset wordt het apparaat opnieuw ingesteld op de fabrieksinstellingen.
  • Let op : Anders dan bij een soft reset gaan bij een hard reset al uw persoonlijke gegevens, bestanden en apps op het apparaat verloren.
Vorige Stap 1 van 5 Volgende